جملات 1
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

چارلی چاپلین: با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه،رختخواب خرید ولی خواب نه،ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه،می توان کتاب خرید ولی دانش نه،دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ، می توان قلب خرید، ولی عشق را نه
 
مرا دوست بدار اندکی! ولی طولانی
 
او هوايم را داشت كه پياده روها ليزو يخبندان بود بيهوا رفت بيهوا ماندم چه هوايش امروز كه پياده روها ليزو يخبندان است درسرم پيچيده است.
 
 
 
غرور کسي را که دوستش داري بشکن ، ولي دل کسي رو که دوست داري ، به خاطر غرورت نشکن
 
با يک پلک زدن ، غافل از آن ماه نباشيم / شايد که نگاهي کند آگاه نباشيم
 
هروقت نتوانستي کسي رافراموش کني بدان هنوزتودر خاطرش هستي
 
يک نفر آمد صدايم کرد و رفت ، با صدايش آشنايم کرد و رفت ، نوبت تلخ رفاقت که رسيد ، ناگهان تنها رهايم کرد و رفت .
 
صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولي از اين دو دردناک تر اين است که نداني بايد صبر کني يا فراموش
 
دنياي عجيبي است کسي که تو را دوست دارد تو. دوستش نداري و کسي که تو دوستش داري او تو را دوست ندارد وکسي را هم که تو دوستش داري و او نيز تو را دوست دارد به رسم دين و آيين به هم نميرسيد دکتر علي شريعتي
 
 
در نگاه کساني که پرواز را نمي فهمند، هرچه بيشتر اوج بگيري کوچکتر خواهي شد
 
دارمت دوست به حدي كه خدا مي داند -- سر اين گفته فقط باد صبـا مي داند
مهرت اي دوست زماني ز دلم پاك شـود -- كه همه پيكر من زير زميـن خاك شـود
 
اكنون تو رفته اي و من اينجا تنها به اين اميد دم ميزنم كه با هر نفس گامي به تو نزديك تر ميشوم . اين زندگي من است
 
در این دنیای نامردان که مردانش عصا از کور می دزدند منه خوش باور نادان ، محبت آرزو کردم
 
غمناك ترين لحظه زندگي را از كسي تجربه مي كني كه شيرين ترين خاطرات زندگي را با وي داشتي (شكسپير)
 
شمع مي سوزد و پروانه به دورش مغرور ، من که مي سوزم و پروانه ندارم چه کنم
 
شايد کسي را که با او خنديده ايد فراموش کنيد اما کسي را که با او گريستيد هرگز فراموش نخواهيد کرد
 
زندگی به من آموخت كه چگونه گریه كنم اما گریه به من نیاموخت كه چگونه زندگی كنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی كه چگونه تو رو فراموش كنم
 
بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي و بداني كه هرگز به او نخواهي رسي
خود را به فرد بهتري تبديل كن و مطمئن باش كه خود را مي شناسي قبل از آن كه شخص ديگري را بشناسي و انتظار داشته باشي او تو را بشناسد .
 
دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل پس دوست دارم بدون هیچ دلیل
 
شكسپير: هميشه به كسي فكر كن كه تو رو دوست دارد، نه كسي كه تو دوستش داري
 
Matarsak be gandom goft:govah bash man ra baraye tarsandan afaridand, vali man teshneye eshghe parandeie budam ke sahmash az man gorosnegi bud
 
زجرم عشق گرپیش كسم راه نیست/یارب توآگاهی محبت جرم نیست
 
سهراب گفتی چشمها را باید شست شستم ولی گفتی جور دیگر باید دید دیدم ولی گفتی زیر باران باید رفت رفتم ولی نه چشمهای خیسم را ونه نگاه دیگرم را هیچ کدام را ندید فقط به من خندید وگفت دیوانه باران ندیده
 
يک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب هاي باراني از ياد ميرود
 
اين است حکايت آدم ها ، فراموشي . . .
 
هرچي هستي همون باش و هرچي نيستي نگو کاش !
 
 
عاشقی زیر باران ایستادن وبا هم خیس شدن نیست عاشقی این است که چتر شوی نداند چرا خیس نشد
 




:: موضوعات مرتبط: جملات عاشفانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : nameless
ت : دو شنبه 22 فروردين 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی